Кран мостовой однобалочный подвесной

Кран мостовий однобалковий підвісний для зарубіжної компанії

Виготовлення та монтаж підкранових колій та крана мостового однобалкового підвісного в/п 5,0 довжиною 17,0м для зарубіжної компанії з виробництва фасадних систем скління.

Перед фахівцями ТОВ «Київський завод ПТО» стояло завдання дослідити існуючі конструкції будівлі і розробити проект установки підвісних підкранових колій довжиною 42 м для крана підвісного однобалкового електричного вантажопідйомністю 5,0т.

Згідно умов виробничого цеху і технічного завдання Замовника, були виконані:

  • діагностика стану існуючих конструкцій будівлі;
  • перевірка можливості установки підвісного крана в/п 5,0т;
  • розробка проекту по монтажу підкранових колій до існуючих конструкцій;
  • виготовлення підкранових колій підвісного крана;
  • монтаж підкранових балок і вузлів кріплення;
  • виготовлення підвісного крана (кран-балки) повною довжиною 17,0м;
  • доставка крана на об'єкт Замовника;
  • монтаж крана, пуско-наладка частотних приводів крана і настроює прилади безпеки крана.

Нашим проектним відділом був запропонований варіант виконання крана з частотно-регульованим швидкостями приводів. Установка частотних інверторів і радіоуправління дозволило виключити розгойдування при початку руху або підйому і пошкодження тендітного вантажу, а також здійснити переміщення крана незалежно від місця знаходження оператора. Додатково, при комплектації крана були використані підвісні кінцеві балки зменшеною будівельною висоти, що дозволило значно збільшити висоту підйому вантажу і зменшити розмір крана.

По завершенню виготовлення і монтажу крана підвісного однобалкового електричного фахівцями ТОВ «Київський завод ПТО» була проведена нівелювання шляхів крана, контрольні випробування з вантажем на статичні і динамічні навантаження, виданий технічний звіт про виконання монтажу крана, а також паспортна і дозвільна документація. Завершальним етапом монтажу та запуску крана в експлуатацію стало проведення первинного технічного огляду спільно з експертно-технічним центром Держгірпромнагляду України.

Основні параметри підвісного крана:

  • кран мостовий однобалочний підвісний одношвидкісний КМП-5,0-17,0-6,0-А5;
  • вантажопідйомність 5,0т;
  • повна довжина крана 16,8м;
  • консолі крана 2*0,9 м;
  • пролітна балка коробчатой ​​конструкції Н = 700мм;
  • висота підйому Н = 6,0 м;
  • швидкість підйому 0 ... 4 м/хв (частотний перетворювач фірми Mitsubish);
  • швидкість пересування талі 0 ... 20,0 м/хв (частотний перетворювач фірми Mitsubishi);
  • швидкість пересування крана 0 ... 30,0/10,0 м/хв (частотний перетворювач фірми Mitsubishi);
  • поліспаст талі 4/1;
  • управління краном - радіоуправління/резервний кабельний пульт;
  • підкрановий шлях - балка двотаврова типу 45М L = 42м;
  • токопiдвод до талі - типу Festoon (кабельний з візками на жорсткому оцинкованому профілі);
  • таль електрична типу 21 MT 312 H10 V2 4/1 EN20SH (Podem, Болгарія);
  • підвісні кінцеві балки зменшеною будівельною висоти типу GV 5-15 (Podem, Болгарія);
  • група режиму роботи - А5 (середній).