Технічне обслуговування крана

ТОВ «Київський завод ПТО» проводить повний комплекс робіт з технічного і сервісного обслуговування вантажопідіймальних кранів.

Технічне і сервісне обслуговування вантажопідйомного обладнання забезпечує:

  • постійну готовність до експлуатації;
  • безпеку роботи;
  • усунення причин, що викликають передчасний знос, несправності і поломки вузлів і механізмів;
  • продовження міжремонтних термінів.

Для кожного виду підйомного механізму, відповідно до нормативної документації, розробляється інструкція та план-графік з технічного обслуговування.
Періодичність обслуговування вантажопідйомного механізму рекомендується дотримуватися при будь-яких умовах експлуатації і в будь-який час року.
Технічне обслуговування проводиться в залежності від умов експлуатації та типу вантажопідіймальних механізмів, але, як правило, поділяється на два види:

  • ТО 1 - перше періодичне технічне обслуговування. У більшості випадків виконується через 200 м / годин роботи механізму. Види робіт: контроль, налагодження і регулювання основних вузлів і агрегатів (механізм пересування, канатно-блокова система, гальмівна система, прилади безпеки, електрообладнання;
  • ТО 2 - друге періодичне технічне обслуговування. Виконується через кожні 600 м / годин роботи механізму, включає в себе виконання робіт з технічного обслуговування №1. Види робіт: контроль, налагодження і регулювання всіх вузлів і агрегатів (перевірка металоконструкції, рухомих сполук, болтових з'єднань, механізму пересування, канатно-блокової системи, приладів безпеки, електрообладнання).