Кран мостовой однобалочный

Кран мостовий однобалочний підвісний в/п 1,0 т на висоті майже 20 м для підприємства в Житомирській області

Четвертий кран від підприємства ТОВ «Київський завод ПТО» був поставлений на адресу постійного Замовника в Житомирській обл. Наші фахівці завершили черговий проект на даному об'єкті з виготовлення та монтажу.
На цей раз це став кран мостовий однобалочний підвісний електричний вантажопідйомністю 1,0 т на висоті майже 20 м. Проект крана був успішно розроблений у тісній співпраці зі стороною Замовника.

Для більш точної роботи крана при ремонті обслуговуванні складного обладнання, Замовнику був запропонований варіант виконання крана з двома швидкостями, що дозволило точно позиціонувати вантаж без ривків і різких зсувів, що так само зменшило навантаження на металоконструкцію будівлі при розгоні і гальмуванні крана з вантажем. Додатково для безпеки обслуговуючого персоналу і щоб уникнути пошкодження талі електричної ланцюгової, був встановлений обмежувач вантажопідйомності. Ця необхідність була зумовлена ​​ще тим, що кран призначений для ремонту трубопроводу і підняття кришок, які в свою чергу можуть «прикипати» і як наслідок, могли пошкодити як окремо двигун підйому, так і сам вантажопідйомний механізм в цілому. Так само тельфер ланцюгової електричний пр-ва заводу Складова Техніка (Болгарія), став відмінним рішенням, яке дозволило істотно розширити зону роботи крана і підходи гака біля стіни на 60-140 мм в порівнянні з тельфером канатним електричним такої ж висоти підйому за рахунок відсутності довгого барабана, на який навивався б канат при такій висоті підйому. Радіоуправління крана і відсутність кабельного пульта дозволило оператору обходити перешкоди, керуючи вантажопідйомним механізмом з будь-якій зручній точки цеху. Обов'язковим пунктом при установці на кран радіопульта додається резервний кабельний пульт на швидкозажимному роз'ємі, що дозволить безупинно обслужити технологічний процес в разі розряду пульта радіоуправління або його виходу з ладу.

По завершенню виготовлення і монтажу крана підвісного однобалкового, фахівцями ТОВ «Київський завод ПТО» були проведені контрольні випробування з вантажем на статичні і динамічні навантаження, виданий технічний звіт монтажу крана, а так само паспортна і дозвільна документація для введення в експлуатацію в органах Житомирського експертно-технічного центру.

Основні параметри мостового опорного крана:

  • кран мостовий однобалочний підвісний КМП-1,0-8,5-10,2-14,0-А5
  • вантажопідйомність 1,0 т;
  • проліт крана 8,5 м;
  • обмежувач вантажопідйомності тельфера;
  • висота підйому Н = 18,0 м;
  • швидкість підйому 4,0 / 1,0 м / хв;
  • швидкість пересування талі 20,0 / 5,0 м / хв;
  • швидкість пересування крана 20,0 / 5,0 м / хв;
  • поліспаст талі 2/1;
  • управління краном - радіоуправління / резервний кабельний пульт;
  • підкрановi колії - двотаврова балка 36М;
  • струмопiдвiд до талі - типу Festoon (кабельний з візками на жорсткому оцинкованому профілі);
  • струмопiдвiд до крану - типу Festoon (кабельний з візками на жорсткому оцинкованому профілі);
  • таль електрична ВС103М (пр-ва заводу Skladova Tehnika, Болгарія);
  • підвісні кінцеві балки типу GV (пр-ва заводу Podem, Болгарія);
  • група режиму роботи - А5 (середній).