кран мостовой 5т

Новий двошвидкісний мостовий кран для заводу з виробництва металопластикових вікон

Колектив Київського заводу ПТО успішно завершив виготовлення та монтаж мостового електричного двохшвидкісного крана моделі КМО-5,0-21,45-7,0-А5, призначеного для експлуатації на складі профілів великого українського заводу з виробництва металопластикових вікон.

Уважно вивчивши технічне завдання Замовника, конструктори КЗПТО запропонували оснастити новий мостовий опорний кран механізмами пересування зі зниженими швидкостями для максимально точного позиціонування вантажів. Крім того, було запропоновано також використовувати для управління поряд з традиційним підвісним дистанційним пультом систему радіоуправління, що дозволяє оператору безпроблемно керувати краном, незважаючи на перешкоди у вигляді стелажів з продукцією.

Завдяки наявності радіоуправління оператор крана може обходити перешкоди не перериваючи процес завантаження та вивантаження. Як результат, йому не потрібно пересуватися завжди за вантажопідйомним тельфером. З огляду на те, що в деяких місцях складу металопластикових профілів недостатня освітленість, кранова машина також обладнана потужним LED освітленням, що дозволяє добре бачити область в зоні роботи.

Випробування мостового крана

Новий двошвидкісний мостовий кран для заводу з виробництва металопластикових вікон

Колектив Київського заводу ПТО успішно завершив виготовлення та монтаж мостового електричного двохшвидкісного крана моделі КМО-5,0-21,45-7,0-А5, призначеного для експлуатації на складі профілів великого українського заводу з виробництва металопластикових вікон.Детальніше - https://kzpto.com.ua/uk/mostovyy-kran-dlya-zavodu

Опубліковано Киевский завод подъемно-транспортного оборудования Четвер, 18 квітня 2019 р.

Основні технічні характеристики опорного мостового крана:

  • вантажопідйомність - 5 т;
  • висота підйому - 7,00 м;
  • проліт крана - 21,45 м;
  • швидкість підйому-опускання - 4 /1,3 м/хв;
  • швидкість пересування візка - 20/5 м/хв;
  • швидкість пересування крана - 40/10 м/хв;
  • струмопідвід до крана - гнучкий кабель на жорсткому профілі типу Festoon;
  • група режиму роботи по ISO або ДЕСТ - А5 (середній).

Новий мостовий кран укомплектований талю канатною типу МТ, кінцевими балками, мотор-редукторами пересування та підйому виробництва болгарської компанії Podem. Прогоновий міст являє собою коробчату балку звареної конструкції. Для забезпечення додаткової безпеки до комплектації також входять:

  • кінцеві вимикачі пересування талі та крана;
  • термозахист двигуна підйому;
  • реле контролю фаз;
  • світлова та звукова сигналізація ходу крана;
  • обмежувач вантажопідйомності.

Монтаж крана був здійснений ще на етапі зведення стін і облаштування даху будівлі, що істотно спростило виконання даних робіт. Після установки були проведені всі необхідні тестові випробування. На даний момент новий опорний мостовий кран успішно експлуатується на складі металопластикових віконних конструкцій.