подвесная кран-балка

Підвісна кран-балка для ремонту і обслуговування великої автомобільної техніки

Згідно технічного завдання замовника, була спроектована, виготовлена і змонтована підвісна кран-балка КМП-3,2-9,9-(9,0-0,3-0,6)-10,0-А5 з частотними інверторами.

Кран мостовий підвісний основні параметри:

  • вантажопідйомність - 3,2т;
  • проліт крана - 9,0м;
  • ліва консоль - 0,3м;
  • права консоль - 0,6м;
  • база крана - 1,9м;
  • висота підйому - 10,0м;
  • швидкість підйому 0,8 ... 8,0 м / хв (частотний інвертор);
  • швидкість пересування талі 2,0 ... 20,0 м / хв (частотний інвертор);
  • швидкість пересування крана 3,0 ... 30,0 м / хв (частотний інвертор);
  • таль електрична канатна типу 3,2 МТ 316 Н10 V8 2/1 SN 21 20 «Podem» Болгарія;
  • кінцеві балки типу GV-3,2 «Podem» Болгарія;
  • пролітний міст - зварна балка коробчатого типу;
  • управління краном - з підвісного пульта;
  • струмопiдвiд до талі - кабельний типу Festoon;
  • струмопiдвiд до крана - кабельний;
  • кінцеві вимикачі підйому-опускаючи талі;
  • кінцеві вимикачі пересування талі і крана;

Для забезпечення складання автомобілів і точного позиціонування вантажу на всіх механізмах підйому і переміщення крана і талі були змонтовані частотні інвертори виробництва Schneider Electric (Франція).

Кран успішно змонтований, а його надійність була підтверджена статичним і динамічним навантаженням під час випробувань, після чого Замовнику був переданий весь пакет технічної документації та пульт управління з ключ-маркою.

(2 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...