кран балки

Виготовлено дві кран-балки для підприємства з виробництва металоконструкцій

У серпні цього року на Київському заводі підйомно-транспортного обладнання було виготовлено два мостових опорних крана (кран-балки) для одного з українських підприємств, основним напрямком діяльності якого є виробництво металоконструкцій.

При спільному обговоренні технічного завдання співробітниками КЗПТО та представниками Замовника були визначені основні вимоги до замовлених кран-балок, а саме:

  • мінімальні бічні підходи гака;
  • база крана;
  • установлення додаткових приладів безпеки;
  • можливість управління краном за допомогою системи радіоуправління.

Усі наведені вище вимоги вдалося виконати завдяки своєчасній комплектації кранового устаткування та готових стандартних рішень при виробництві кранів мостових однобалочних опорних. Використання двохшвидкісного двигуна переміщення кран-балки дозволить точно позиціонувати вантаж, а також збільшить ресурс гальмівної системи, колісної групи та підкранових колій.

Для підключення кран-балки до джерела електроенергії використовується тролейний струмопідвід закритого типу. Таке рішення пристрою кранового обладнання забезпечить високу безпеку та майже повністю виключить можливість непередбачених зупинок.

Основні технічні характеристики крана КМО-10.0-16.5-10.0-А5

  • вантажопідйомність - 10 т;
  • висота підйому - 10,0 м;
  • прогін крана - 16,5 м;
  • швидкість підйому-опускання - 6 м/хв;
  • швидкість пересування візка - 20 м/хв;
  • швидкість пересування крана - 40/10 м/хв;
  • група режиму роботи по ISO або ДЕСТ - А5 (середній).

Комплектація поставленого кранового обладнання

  • таль канатна типу МТ, кінцеві балки, мотор-редуктори пересування і підйому - виробництва компанії Podem (Болгарія);
  • електрообладнання - виробництва Schneider Electric (Франція);
  • прогоновий міст (коробчата балка звареної конструкції) - виробництва КЗПТО (Україна).

Додаткова комплектація

  • кінцевий вимикач підйому-опускання;
  • кінцевий вимикач пересування крана;
  • кінцевий вимикач пересування талі;
  • термозахист двигуна підйому;
  • підвісний пульт управління;
  • система радіоуправління;
  • струмопідвід до крану - закриті тролеї.

Обидві кран-балки змонтовані, пройшли тестові випробування та на даний час успішно використовуються для підйому та переміщення металевих заготівок, а також готових металоконструкцій на підприємстві Замовника.