Кран мостовой подвесной

Кран мостовий підвісний для Українського феросплавного заводу

Для Українського феросплавного заводу фахівцями ТОВ «Київський завод ПТО» був виготовлений кран мостовий підвісний вантажопідйомністю 16,0т із зменшеною будівельною висотою (ТУ У 29.2-21674530-017: 2006).

Для реалізації всіх технічних вимог Замовника, а саме виготовлення підвісного крана вантажопідйомністю 16,0т з будівельною висотою не більше 1800 мм, були застосовані механізми зі зменшеною будівельною висотою. Таль електрична з зменшеною будівельною висотою М740 виконання ЄК і механізм пересування крана GV-16-6,5 УСВ. Кінцеві балки виконані: з одного боку з жорстко закріпленими візками пересування, з іншого - з шарнірним кріпленням для можливості руху по криволінійних ділянках підкранової колії. Таль і кінцеві балки виробництва заводу Podem AD Болгарія.

Міст крана являє собою зварену конструкцію (коробчату балку) довжиною 7,1м. Інжиніринг пролітної балки виконаний з мінімально можливою висотою перетину балки конструкторами ТОВ "Київський завод ПТО" спільно з інженерно-конструкторським відділом Podem AD. Прольотна балка складається з бічних вертикальних стінок, нижнього пояса, верхнього пояса і внутрішніх підсилень утворюють великі і малі діафрагми. Така конструкція забезпечує максимальну жорсткість при малій перетині кранової балки.

У зв'язку з тим, що кран КМП-16,0-7,1-6,5-18,0-А3 буде експлуатуватися в приміщенні з вільним доступом повітря, під навісом, було прийнято рішення застосовувати електрообладнання Schneider Electric (Франція) зі ступенем захисту IP55.

Живлення крана вздовж цеху забезпечує гнучкий кабель типу КГНВ, живлення талі - кабельний токопідвод на жорсткому металевому профілі типу Festoon.

Перед відвантаженням обладнання пройшло контрольний збір, після чого всі кранові вузли були промарковані згідно комплектувальної відомості і доставлені Замовнику. Після контрольного збору монтаж крана і налагодження на об'єкті може бути виконана в найкоротші терміни.