кран балка 10т

10-тонний опорний кран для великої будівельної компанії

Київський завод ПТО виготовив мостовий опорний кран моделі КМО-10,0-16,5-10,0-А5 для одного з провідних українських підприємств, яке займається будівництвом сучасного доступного житла. Вантажопідйомний кран був необхідний для обслуговування високопродуктивних установок з виробництва силікатної цегли.

Детально вивчивши конструкцію будівлі, де повинен експлуатуватися новий мостовий кран і особливості технологічного процесу, в якому він повинен бути задіяний, фахівці нашого заводу спроектували його таким чином, щоб забезпечувалася максимальна робоча зона в цілому і гака зокрема. Управляти краном можна за допомогою і радіопульта, і звичайного дистанційного підвісного пульта.

Прогоновий міст, що представляє собою потужну зварену балку коробчатого типу, виготовлений на нашому заводі. Електрична таль і кінцеві балки типу GO поставлені нашим основним партнером - болгарською компанією Podemcrane. Для струмопідводу до крану використані тролеї закритого типу, струмопідвід до талі - кабельний типу Festoon, ходові колеса - дворебордними.

При цьому даний опорний кран має наступні основні технічні характеристики:

  • вантажопідйомність - 10,0 т;
  • ширина прольоту - 16,5 м;
  • гранична висота підйому - 10,0 м;
  • будівельна висота (відстань від рівня головки рейки до гака в крайньому верхньому положенні) - не більше 1470 мм;
  • швидкість підйому - 4,0 м/хв;
  • швидкість пересування талі - 20,0 м/хв;
  • швидкість пересування прогонової моста - від 10,0 до 30,0 м/хв (з можливістю застосування частотного інвертора);
  • група режиму роботи - А5 (середня).

Контрольне збирання нової вантажопідйомної машини було успішно проведено на нашому складальному виробництві. Як підкранова колія був використаний рельс КР70. По закінченню монтажу кран пройшов динамічні і статистичні випробування з вантажами масою 11,5 і 12,5 тонн, згідно з чинними нормативними документами.

По закінченню монтажних, пуско-налагоджувальних робіт і заключних випробувань представникам Замовника був переданий технічний звіт і повний комплект дозвільної документації, необхідної для введення нового мостового опорного крана в експлуатацію на вже готовому підкрановому шляху.