мостовой магнитный кран

КЗПТО виготовив мостовий магнітний кран на замовлення одного із найбільших гірничо-збагачувальних комбінатів

Наше підприємство виготовило та виконало монтаж електричного мостового магнітного двобалкового крана на одному із найбільших українських гірничо-збагачувальних комбінатів. Основним призначенням нового кранового обладнання є вивантаження за допомогою магнітної шайби мелючих тіл (так званих куль) із залізничних вагонів, а також навантаження їх в контейнери, які подаються до кульового млина для тонкого подрібнення руди перед її подальшим збагаченням.

У ході переговорів Замовником було поставлено такі завдання:

  1. Замінити існуючий мостовий магнітний двобалковий кран 1959 року випуску, зберігши його основні технічні характеристики.
  2. Змінити положення кабіни машиніста, максимально наблизивши її до однієї з кінцевих балок крана, а також розгорнути кабіну на 90° для збільшення кута огляду при вивантаженні з вагонів мелючих тіл та подальшому їх транспортуванню.
  3. Максимально наблизити комплектацію приводної групи крана (електродвигуни, редуктори, гальма, зубчасті муфти, приводні колеса тощо) до вже працюючих на комбінаті мостових кранів. Ця вимога обумовлена строго обмеженим часом на його технічне обслуговування у разі потреби заміни/ремонту вузлів крана протягом усього терміну його експлуатації (а це понад 20 років).
  4. Включити до комплекту поставки ЗІП для можливості швидкого ремонту та роботи крана у безперервному режимі на протязі не менше 3-х років.
  5. Змонтувати новий кран на підкранових коліях відкритої естакади складу куль в умовах діючого виробництва (без зупинки процесу вивантаження/навантаження мелючих тіл існуючим краном).

Для виконання даного завдання було підготовлено детальне технічне завдання. Протягом терміну виготовлення крана на КЗПТО Замовником були виконані додаткові роботи з доробки існуючої естакади з урахуванням застосування нового крана.

Основні технічні характеристики нового крана:

  • вантажопідйомність - 5,0 т;
  • прогін крана - 23,0 м;
  • висота підйому - 16,0 м;
  • швидкість підйому - 23,0 м/хв;
  • швидкість пересування візка - 38,0 м/хв;
  • швидкість пересування крана - 119,0 м/хв;
  • максимально споживана потужність - 47 кВт;
  • температура середовища експлуатації - -30...+50 °С;
  • кліматичне виконання та категорія розміщення - У1 (відкрите повітря);
  • ступінь захисту електрообладнання та апаратури управління - IР-65;
  • режим роботи - А7 (важкий).

Режим роботи крана припускає безперервне завантаження із максимальною вагою на гаку протягом 3-х змін на добу, 365 днів на рік (тобто у безперервному режимі) в умовах відкритої естакади складу куль.

Комплектація крана:

  • управління - із закритої кабіни, обладнаної кондиціонером;
  • вантажозахватне пристосування - гак/магнітна шайба (знімні) з незалежним кабельним барабаном;
  • підкранове освітлення - 4 LED світильника потужністю 100 Вт кожен;
  • живлення кранового візка - кабельний струмопідвід, по двотавровому профілю;
  • живлення крана вздовж естакади - існуючий кабельний струмопідвід Замовника;
  • обмежувач вантажопідйомності (на основі тензодатчиків);
  • реєстратор параметрів;
  • захисні панелі електродвигунів;
  • вакуумні вимикачі;
  • пристрій безперебійного живлення магніту;
  • кінцеві вимикачі механізмів підйому/опускання вантажозахоплювального пристрою, пересування кранового візка та крана;
  • анемометр;
  • протиугонні захвати;
  • кінцеві вимикачі входу до кабіни, виходу на кранову галерею та майданчик обслуговування крана;
  • підкранова колія - рейки КР-70.

Таким чином, був успішно реалізований проект по заміні існуючого застарілого мостового крана у рамках модернізації процесу перевалки мелючих тіл до складу куль, що дозволило організувати безперебійне виконання підйомно-транспортних робіт на даній ділянці гірничо-збагачувального комбінату протягом найближчих, як мінімум, двадцяти років.