мостовой двухбалочный кран

Виготовлені три мостових двобалкових крана для навантаження та розвантаження металопродукції

На території України відкрився ще один великий майданчик для реалізації металопродукції. Основним напрямком діяльності даного майданчика є оптовий продаж різноманітної  металопродукції (чорний, нержавіючий і оцинкований металопрокат, а також профнастил, огорожі, електроди тощо).

Знайомство співробітників Київського заводу підйомно-транспортного обладнання з даним Замовником відбулося у далекому 2018 році, тоді в ході довгих переговорів і спільній участі в підготовці проектної документації були прораховані та розроблені кілька варіантів виконання кранів вантажопідйомністю від 10 до 50 тонн, у кінцевому підсумку були максимально систематизовані завдання й їх вирішення, а саме - було прийнято рішення про проектування двох кранів вантажопідйомністю 12,5 і 30,0 тонн для одного прольоту, а для іншого - 12,5 тонн.

Детально вивчивши технологічний процес вивантаження металопродукції як із залізничних вагонів, так і з вантажних автомашин (а також відповідно – завантаження в них), було прийнято рішення про можливість комплектації кранів кабінами управління закритого типу, котрі забезпечать кранівникам більш комфортні умови роботи та широкий огляд у процесі навантаження та розвантаження. Також усі крани укомплектовані дублюючими системами радіоуправління. За винятком вантажопідйомності, всі техніко-експлуатаційні характеристики та комплектація трьох кранів однакові.

Характеристики кранів:

  • робоча висота підйому – 10,0 м;
  • група режиму роботи згідно FEM 9.551/DIN 15020 – 2m, ДЕСТ 25835 – A5;
  • швидкість підйому – 0...6,0 м/хв;
  • швидкість пересування – 0...30,0 м/хв;
  • температура експлуатації – -20 °С...+ 40 °С;
  • допустима відносна вологість – 80%;
  • кліматичне виконання – У2 згідно ДЕСТ 15150;
  • ступінь захисту електрообладнання – IP54;
  • режим роботи – А5 (середній).

Комплектація мостових кранів була наступною:

  • механізм підйому типу МТ відповідної вантажопідйомності та кінцеві балки типу GO – виробництва компанії РоdemCrane (Болгарія);
  • прогінний міст (балка коробчастого типу) – виробництва КЗПТО (Україна);
  • електрообладнання та частотні перетворювачі – Schneider Electric (Франція);
  • кабельна продукція – Carpel (Італія).

Особливу увагу було приділено пристроям, що забезпечують безпечну та комфортну роботу кранового обладнання, а саме -  були встановлені:

  • майданчики обслуговування кранового візка та механізмів пересування крана;
  • кінцеві вимикачі на підйом-опускання та пересування візка та крана;
  • термічний захист і вентиляція електродвигунів;
  • обмежувач вантажопідйомності;
  • головний контактор у ланцюзі;
  • реле контролю фаз;
  • аварійний стоп;
  • ключ марка;
  • пристрій проти зштовхування;
  • поворотне крісло-пульт;
  • обігрівач і кондиціонер у кабіні.

Завдяки детальному плану проекту виконання робіт (ППР) і високій майстерності монтажної бригади КЗПТО, монтажні та пуско-налагоджувальні роботи були виконані протягом 3-х днів. Після проходження статичних і динамічних випробувань крани були передані Замовнику для подальшої експлуатації.

Фотогалерея