мостовые краны 5т

Виготовлено два мостових крани для великого українського металотрейдера

На замовлення великого українського металотрейдера, котрий займається реалізацією різних видів металопрокату по всій території України, на Київському заводі підіймально-транспортного обладнання було виготовлено два електричних мостових однобалкових опорних крана, однакових за своїми технічними характеристиками і комплектацією.

Головними особливостями нових кранів є: наявність частотних перетворювачів на всіх приводах для забезпечення плавності ходу кранів і кранового візка, наявність робочого майданчика і майданчика обслуговування уздовж моста крана, управління по радіоканалу. На обох кранах встановлена апаратура управління та частотні перетворювачі від французької компанії Schneider Electric, а також система прискореного опускання та підняття крюкової підвіски без вантажу, що дозволило істотно скоротити часовий період одного циклу підйому-опускання вантажу.

Основні технічні характеристики нових кранів:

  • маркування - КМО-5,0-24,0-7,00-А5;
  • вантажопідйомність - 5,0 т;
  • висота підйому - 7,0 м;
  • прогін - 24,0 м;
  • швидкість підйому-опускання - 0...2,0...6,0 м/хв.;
  • швидкість пересування візка - 0...5,0...20,0 м/хв.;
  • швидкість пересування крана - 0...10,0...40,0 м/хв.;
  • група режиму роботи по ISO або ДЕСТ - А5;
  • ступінь захисту електрообладнання - IP54 (стандарт);
  • виконання - загальнопромислове.

Комплектація поставленого кранового обладнання:

  • таль канатний типу МТ, кінцеві балки, мотор-редуктори пересування та підйому - виробництва компанії Podem (Болгарія);
  • прогінний міст - зварна балка коробчастої конструкції;
  • кінцевий вимикач підйому-опускання;
  • кінцевий вимикач пересування крана;
  • кінцевий вимикач пересування таля;
  • термозахист двигуна підйому;
  • світлова та звукова сигналізація ходу крана;
  • обмежувач вантажопідйомності;
  • головний контактор у ланцюзі;
  • LED-освітлення робочої зони;
  • 2-х швидкісна система радіоуправління;
  • провідний пульт управління.

Передбачено, що на одному шляху працюють одночасно два мостових крани, тому на кожному з них встановлено оптичний пристрій проти зіштовхування. В обсяг поставки також входив тролейний струмопідвід закритого типу з наявністю ремонтних і обслуговуючих зон.

Роботи по установці мостових кранів пройшли згідно спланованого і узгодженого з Замовником плану виконання робіт. Після здійснення підйому металоконструкції з кранового візка були проведені роботи з монтажу електрообладнання та кабельно-провідникової продукції, потім виконані пуско-налагоджувальні роботи.

На останньому етапі в присутності представника Замовника та інспектора нові мостові крани пройшли статичні та динамічні випробування, після чого з усією технічною документацією були передані замовнику. На даний час обидва крана успішно експлуатуються на складі металопрокату, з їх допомогою проводиться розвантаження і навантаження продукції в автомобілі.

Фотогалерея