Краны мостовые двухбалочные

Крани мостові двобалочні в сейсмостійкому виконанні

Для заводу з виробництва металоконструкцій виготовлені і змонтовані крани мостові КМ-16,0 + 5,0-16,5-10,0/10,0-A5 г/п основного підйому 16,0т + 5,0т допоміжного підйому в сейсмостійкому виконанні.

Для заводу з виробництва металоконструкцій виготовлені і змонтовані крани мостові КМ-16,0 + 5,0-16,5-10,0/10,0-A5 г/п основного підйому 16,0т + 5,0т допоміжного підйому з можливістю роботи в тандемному режимі.

Основні параметри мостового крана з допоміжним підйомом КМ-16,0 + 5,0-16,5-10,0/10,0-A5:
- вантажопідйомність основного підйому 16,0т;
- вантажопідйомність допоміжного підйому 5,0т;
- висота підйому 10,0/10,0 м;
- частотні приводу, електрообладнання та апаратура керування крана Schneider Electric;
- токопідвод кранового візка - Vahle;
- радіоуправління TeleCrane;
- оптичні кінцеві вимикачі пересування крана;
- обмежувачі вантажопідйомності і кінцеві вимикачі на всіх механізмах;
- світлова і звукова сигналізація;
- сейсмостійке виконання - 8 балів.

Крани обладнані системою дистанційного радіоуправління TeleCrane. Електрообладнання кранів і система управління дозволяє експлуатувати крани в режимі "тандем". Перемиканням тумблера оператор вибирає "Кран - 1", "Кран - 2" або "Кран-1 + Кран-2" в тандемі. Це рішення дозволяє виконувати підйомні операції в різних частинах цеху незалежно або переміщати великогабаритні конструкції двома кранами синхронно.

На всіх механізмах підйому і переміщення кранів встановлені частотні приводу Schneider Electric (типу Altivar)
Живлення крана вздовж цеху забезпечує тролейний токопідвод закритого типу Mobilis (Франція), живлення кранових візків - кабельний токопідвод на жорсткому металевому профілі типу Festoon (Vahle).

На кранах встановлена додаткова система безпеки від зіткнення - оптичні кінцеві вимикачі спрацьовують при зближенні кранів. При підході менш ніж на 3 м - спрацьовує 1 позиція кінцевого вимикача з переходом на знижену швидкість пересування, при підході менш ніж на 1 м - спрацьовує 2 позиція концевика і вимикає рух обох кранів.

Крани пройшли статичні і динамічні випробування і були введені в експлуатацію.