Четвертий кран від підприємства ТОВ «Київський завод ПТО» був поставлений на адресу постійного Замовника в Житомирській обл. Наші фахівці завершили черговий проект на даному об'єкті з виготовлення та монтажу.
На цей раз це став кран мостовий однобалочний підвісний електричний вантажопідйомністю 1,0 т на висоті майже 20 м. Проект крана був успішно розроблений у тісній співпраці зі стороною Замовника.
Для більш точної роботи крана при ремонті обслуговуванні складного обладнання, Замовнику був запропонований варіант виконання крана з двома швидкостями, що дозволило точно позиціонувати вантаж без ривків і різких зсувів, що так само зменшило навантаження на металоконструкцію будівлі при розгоні і гальмуванні крана з вантажем. Додатково для безпеки обслуговуючого персоналу і щоб уникнути пошкодження талі електричної ланцюгової, був встановлений обмежувач вантажопідйомності. Ця необхідність була зумовлена ще тим, що кран призначений для ремонту трубопроводу і підняття кришок, які в свою чергу можуть «прикипати» і як наслідок, могли пошкодити як окремо двигун підйому, так і сам вантажопідйомний механізм в цілому. Так само тельфер ланцюгової електричний пр-ва заводу Складова Техніка (Болгарія), став відмінним рішенням, яке дозволило істотно розширити зону роботи крана і підходи гака біля стіни на 60-140 мм в порівнянні з тельфером канатним електричним такої ж висоти підйому за рахунок відсутності довгого барабана, на який навивався б канат при такій висоті підйому. Радіоуправління крана і відсутність кабельного пульта дозволило оператору обходити перешкоди, керуючи вантажопідйомним механізмом з будь-якій зручній точки цеху. Обов'язковим пунктом при установці на кран радіопульта додається резервний кабельний пульт на швидкозажимному роз'ємі, що дозволить безупинно обслужити технологічний процес в разі розряду пульта радіоуправління або його виходу з ладу.
По завершенню виготовлення і монтажу крана підвісного однобалкового, фахівцями ТОВ «Київський завод ПТО» були проведені контрольні випробування з вантажем на статичні і динамічні навантаження, виданий технічний звіт монтажу крана, а так само паспортна і дозвільна документація для введення в експлуатацію в органах Житомирського експертно-технічного центру.
Основні параметри мостового опорного крана:
- кран мостовий однобалочний підвісний КМП-1,0-8,5-10,2-14,0-А5
- вантажопідйомність 1,0 т;
- проліт крана 8,5 м;
- обмежувач вантажопідйомності тельфера;
- висота підйому Н = 18,0 м;
- швидкість підйому 4,0 / 1,0 м / хв;
- швидкість пересування талі 20,0 / 5,0 м / хв;
- швидкість пересування крана 20,0 / 5,0 м / хв;
- поліспаст талі 2/1;
- управління краном - радіоуправління / резервний кабельний пульт;
- підкрановi колії - двотаврова балка 36М;
- струмопiдвiд до талі - типу Festoon (кабельний з візками на жорсткому оцинкованому профілі);
- струмопiдвiд до крану - типу Festoon (кабельний з візками на жорсткому оцинкованому профілі);
- таль електрична ВС103М (пр-ва заводу Skladova Tehnika, Болгарія);
- підвісні кінцеві балки типу GV (пр-ва заводу Podem, Болгарія);
- група режиму роботи - А5 (середній).
Це цікаво
- Підвісні кран-балки в/п 5,0т для зернового складу агропромислової компанії
- Підвісна кран-балка для ремонту і обслуговування великої автомобільної техніки
- Підвісна кран-балка для деревообробного підприємства
- Виготовлений підвісний кран для автомайстерні по ремонту сільгосптехніки
- Мостовий однобалочний опорний кран для фермерського господарства