10 т кран балка опорная

Нові 10-тонні мостові крани для італійської компанії

Колективом ТОВ «Київський завод ПТО» в досить стислі терміни були виготовлені і змонтовані на місці експлуатації (у Львівській області) 10-тонні мостові опорні однобалочні крани моделі КМО-10,0-23,0-10,0-А5 в стандартному виконанні. Замовником даного кранового обладнання виступила відома італійська компанія, порівняно недавно запустивши в Західній Україні підприємство з виробництва конвеєрів для харчової промисловості.

Продукція цього підприємства користується великим попитом в нашій країні. І тому був зведений новий цех, що дозволяє істотно наростити виробничі потужності. Саме для оснащення даного цеху і були замовлені на нашому заводі вантажопідйомні крани, призначені для роботи в середньому режимі роботи. Нові кранові установки оснащені електроталями i опорними кінцевими балками, виготовленими болгарською компанією Podem, яка є нашим основним закордонним партнером.

Переміщення моста і вантажопідйомного пристрою забезпечується завдяки використанню сучасного частотного перетворювача виробництва французької фірми Schneider Electric. Кабельні струмопідведення типу Festoon з візками і тролеї закритого типу виготовлені також у Франції ще одним нашим партнером - компанією FELS.

Є два способи управління крановими установками: радіопульт і резервний кабельний пульт на швидкозажимному роз'ємі, який може бути критично необхідний в разі виходу з ладу системи радіоуправління. В якості додаткової міри безпеки на кранах встановлено обмежувачі вантажопідйомності.

Основні технічні характеристики нових опорних кранів:

  • вантажопідйомність - 10,0 т;
  • ширина прольоту - 23,0 м;
  • гранична висота підйому - 10,0 м;
  • довжина підкранової колії - 102,0 м;
  • швидкість підйому - 0 ... 4,0 м/хв;
  • швидкість пересування електроталі - 0 ... 20,0 м/хв;
  • швидкість пересування моста - 0 ... 30,0 / 10,0 м/хв;
  • поліспаст талі - 4/1.

Після завершення монтажних і пуско-налагоджувальних робіт фахівцями нашого заводу ПТО були успішно проведені всі необхідні контрольні випробування з вантажами на статичні і динамічні навантаження. На заключному етапі було видано технічний звіт про проведення монтажу мостових кранів, а також повний комплект паспортної та дозвільної документації для надання в органи Західного експертно-технічного центру, де і повинні дати остаточне «добро» на введення нових кранових машин в експлуатацію.