кран мостовой опорный

Виконано замовлення представника великого європейського виробника спецтехніки на поставку 3-х мостових кранів

Колектив Київського заводу підйомно-транспортного обладнання в стислі терміни виконав замовлення на виготовлення та монтаж 3-х мостових опорних кранів для потреб українського представника одного з найбільших європейських виробників навантажувальної та дорожньо-будівельної спецтехніки. Враховуючи досвід роботи за аналогічними проектами, конструкторами КЗПТО було запропоновано технічне рішення, яке повною мірою задовольнило потреби Замовника в необхідному вантажопідйомному крановому обладнанні.

Особливістю виготовлених кранів є застосування частотно регульованого приводу пересування та підйому, що дозволяє контролювати точність позиціонування вантажу, а також збільшує ресурс ходової частини крана й електропускової апаратури. До склада кожного з кранів входить сучасний болгарський таль типу МТ, який забезпечує безперебійну роботу, простоту обслуговування, мінімальну будівельну висоту та бічні підходи.

Моделі виготовлених мостових кранів:

  • КМО-3,2-10,962-5,5-А5;
  • КМО-3,2-16,95-7,46-А5;
  • КМО-10,0-16,8-7,5-А5.

Основні технічні характеристики:

  • вантажопідйомність перших двох кранів – 3,2 т, третього -10,0 т;
  • висота підйому кожного з кранів, відповідно – 5,50, 7,46, 7,50 м;
  • прогін кранів, відповідно – 10,96, 16,95, 16,80 м.

В іншому ж технічні параметри всіх кранів повністю ідентичні:

  • швидкість підйому-опускання – ..1…4 м/хв;
  • швидкість пересування візка – ..5…20 м/хв;
  • швидкість пересування крана – ..10…40 м/хв;
  • група режиму роботи по ISO або ДЕСТ – А5 (середній).

Комплектація кожного з кранів:

  • таль канатний типу МТ відповідної вантажопідйомності, кінцеві балки, мотор-редуктори пересування та підйому – виробництва заводу Podem (Болгарія??);
  • електрообладнання – виробництва компанії Schneider Electric (Франція??);
  • прогінний міст – коробчаста балка зварної конструкції виробництва КЗПТО (Україна??);
  • струмопідвід – тролеї закриті;
  • підвісний пульт управління;
  • обмежувач вантажопідйомності;
  • кінцевий вимикач підйому-опускання;
  • кінцевий вимикач пересування крана;
  • кінцевий вимикач пересування таля;
  • термозахист двигуна підйому.

Усі 3 крани змонтовані співробітниками КЗПТО на місці їх експлуатації, після чого успішно пройшли статичні та динамічні випробування. Наразі дане кранове обладнання використовується для сервісного технічного обслуговування, а також ремонту навантажувальної та дорожньо-будівельної спецтехніки.

Фотогалерея