мостовой подвесной кран

Підвісний кран для підприємства з виробництва залізобетонних виробів

Колективом Київського заводу підйомно-транспортного обладнання було виготовлено, поставлено і змонтовано кран мостовий підвісний для підприємства з виробництва залізобетонних виробів. Детально вивчивши потреби Замовника та призначення замовленої кранової техніки, нашими фахівцями були точно підібрані всі необхідні механізми й інші комплектуючі.

Основним призначенням крана є завантаження залізобетонних виробів на вантажні автомобілі. Взявши за основу максимальні габаритні розміри продукції, що виготовляється на даному підприємстві, було вирішено застосувати тельфер зі зменшеною будівельною висотою, щоб максимально збільшити робочу зону гака.

Також особливого підходу вимагало рішення про струмопідвід кранового обладнання, враховуючи той фактор, що довжина підкранових шляхів становить 91 метр – у цьому випадку тільки застосування закритих тролліїв здатне забезпечити безпечну і надійну роботу.

Технічні характеристики виготовленого мостового підвісного крана:

  • вантажопідйомність – 5 т;
  • висота підйому – 7 м;
  • прогін крана – 7 м;
  • швидкість підйому-опускання – 4 м/хв;
  • швидкість пересування візка – 20 м/хв;
  • швидкість пересування крана – 20 м/хв;
  • довжина закритих тролліїв (струмопідвід до крана) – 91 м;
  • група режиму роботи по ISO або ДЕСТ – 2 m (середній);
  • ступінь захисту електрообладнання – IP54.

Основна та додаткова комплектація поставленого обладнання:

  • прогінний міст (зварна балка коробчатої ​​конструкції з шириною полиці катання 295 мм) – виробництва КЗПТО;
  • тельфер електричний, кінцеві балки, мотор-редуктори пересування та підйому – виробництва компанії Podem (Болгарія);
  • 6-ти кнопковий одношвидкісний пульт;
  • аварійний стоп;
  • ключ-марка;
  • кінцевий вимикач підйому-опускання;
  • кінцевий вимикач пересування крана;
  • кінцевий вимикач пересування талі;
  • термозахист двигуна підйому;
  • реле контролю фаз.

Нове кранове обладнання було змонтовано у ході будівництва цеху, де воно повинно працювати. Після закінчення монтажу були проведені пусконалагоджувальні роботи, а потім – усі належні статичні та динамічні випробування крана, котрі були завершені успішно.