Опорный мостовой кран 1т

Опорний мостовий кран для провідного українського підприємства з виробництва сільгосптехніки

На замовлення великого українського підприємства, котре займає лідируючі позиції з виробництва і постачання різної сільськогосподарської техніки не тільки в Україні, але і в провідних європейських країнах, колективом Київського заводу підйомно-транспортного обладнання було виготовлено, змонтовано, а потім здано в експлуатацію мостовий опорний кран з крановою естакадою.

Для точного позиціонування вантажів були застосовані двошвидкісні двигуни, а сам кран має наступні характеристики:

  • вантажопідйомність - 1,0 т;
  • прогін крана - 7,0 м;
  • висота підйому - 3,5 м;
  • будівельна висота - 970 мм;
  • швидкість підйому - 8,0/2,0 м/хв;
  • швидкість пересування таля - 20,0/5,0 м/хв;
  • швидкість пересування крана - 40,0/10,0 м/хв;
  • група режиму роботи - А5 (середній).

Основна комплектація крана:

  • таль електричний і кінцеві балки - виробництва компанії Podem (Болгарія);
  • прогінний міст (балка 45М) - виробництва КЗПТО (Україна);
  • підвісний провідний пульт управління;
  • система радіоуправління;
  • 2 струмопідвода (до талі і до кранового двигуну) - кабельні, типу Festoon;
  • дворебордні ходові колеса.

Кран пройшов повну контрольну зборку на території Київського заводу ПТО після виготовлення, котре йшло паралельно з монтажем будівлі цеху, де планувалося його встановити. Календарний план, узгоджений з Замовником, був дотриманий повною мірою. Для скорочення періоду перебування монтажників на місці установки кран був відправлений на місце експлуатації в зборі, завдяки чому термін монтажних і пуско-налагоджувальних робіт, а також статистичних та динамічних випробувань крана склав усього 9 годин.

Після цього представникам Замовника був переданий технічний звіт про проведені випробування та вся технічна дозвільна документація, необхідна для введення в експлуатацію крана. У даний час нове кранове обладнання успішно експлуатується, при цьому його основним призначенням є подача листового металопрокату на плазмовий стіл, а також подальше транспортування вже готових виробів.