Опорный кран 8т

Виготовлено та змонтовано опорний кран для підприємства з виробництва будівельних металоконструкцій

Перед фахівцями нашого заводу була поставлена задача спроектувати мостовий опорний кран для існуючого цеху на підприємстві з виробництва металоконструкцій. Завдання - забезпечувати підйоми вантажів на необхідну висоту та їх подальше переміщення.

Використання електричної талі зі зменшеною будівельною висотою та спеціально спроектований пролітний міст, дозволили забезпечити необхідну висоту підйому. Двошвидкісний двигун підйому, переміщення талі та крана дозволить точно позиціонувати вантажі при використанні кран-балки, збільшить ресурс гальмівної системи, колісної групи та підкранових колій.

Для підключення кран-балки до джерела електричної енергії був використаний тролейний струмопідвід закритого типу. Дане сучасне рішення дозволяє цілком забезпечити повну безпеку під час проведення підйомно-транспортних робіт, зменшити можливість непередбачених зупинок і має дуже приємний вигляд.

Дане кранове обладнання було необхідно для підйому і переміщення металевих заготовок і готових металоконструкцій.

Основні дані нового крана опорного мостового моделі КМО-8.0-5.04-3.0-А5:

  • вантажопідйомність - 8 т;
  • гранична висота підйому - 3,0 м;
  • проліт крана - 5,04 м;
  • швидкість підйому-опускання - 4/1.3 м/хв;
  • швидкість пересування візка - 20/5 м/хв;
  • швидкість пересування крана - 40/10 м/хв;
  • група режиму роботи по ISO або ДЕСТ- А5 (середній).

Основна комплектація кранового обладнання:

  • механізм підйому - таль канатна типу МТ, кінцеві балки виробництва, а також мотор-редуктори пересування та підйому - все виробництва Podem (Болгарія);
  • струмопідвід до крану - гнучкий кабель на жорсткому профілі типу Festoon;
  • комплект електрообладнання - надано компанією Schneider Electric (Франція).
  • пролітний міст (коробчата балка звареної конструкції) - виробництва КЗПТО.

Додаткова комплектація для забезпечення більш високої безпеки:

  • кінцевий вимикач пересування крана;
  • кінцевий вимикач пересування талі;
  • кінцевий вимикач підйому-опускання;
  • термозахист двигуна підйому;
  • обмежувач вантажопідйомності.

Управляти краном можна як за допомогою системи радіоуправління, так і з підвісного пульта. На даний момент новий кран успішно змонтований, пройшов усі необхідні випробування та успішно експлуатується на дільниці, яку обслуговує.