Мостовой кран для Укрзализныци

На КЗПТО виготовлено мостовий кран для АТ «Укрзалізниця»

На Київському заводі ПТО для одного з підрозділів АТ «Укрзалізниця» був виготовлений і потім змонтований на місці експлуатації електричний мостовий опорний однобалковий кран. Нове кранове обладнання було необхідне замовнику для капітального ремонту рухомого складу залізниці, зокрема, колісних пар.

Ключовою особливістю даного крана є можливість тандемної роботи двох електричних талів одночасно за допомогою одного провідного пульта управління або дублюючої системи радіоуправління. До складу крана входять два таля з вантажопідйомністю 2 тонни кожний, у процесі роботи талі піднімають колісну пару в тандемі, після чого подають її на пресувальний верстат.

Основні технічні характеристики нового крана:

  • маркування - КМО-2,0+2,0-5,50-7,0-А5;
  • вантажопідйомність - 2,0 + 2,0 т;
  • висота підйому - 7,0 м;
  • прогін - 5,5 м;
  • швидкість підйому-опускання - 4,0 м/хв.;
  • швидкість пересування візка - 20,0 м/хв.;
  • швидкість пересування крана - 30 м/хв.;
  • група режиму роботи по ISO або ДЕСТ - А5 (середній);
  • ступінь захисту електрообладнання - IP54 (стандарт);
  • виконання - загальнопромислове.

Комплектація поставленого кранового обладнання:

  • 2 таля канатні типу МТ, мотор-редуктори пересування і підйому - виробництва компанії Podem (Болгарія);
  • кінцеві балки - виробництва КЗПТО;
  • прогінний міст - двотаврова балка;
  • пристрій проти зіштовхування талів;
  • кінцевий вимикач підйому-опускання;
  • кінцевий вимикач пересування крана;
  • кінцевий вимикач пересування таля;
  • термозахист двигуна підйому;
  • світлова та звукова сигналізація ходу крана;
  • головний контактор у ланцюзі;
  • система радіоуправління;
  • провідний пульт управління

Враховуючи відносно невеликі розміри нового крана, після проведення контрольної збірки на площах КЗПТО він був відвантажений і доставлений на місце експлуатації в зібраному вигляді. Монтаж в цеху, пусконалагоджувальні роботи та випробування крана зайняли всього 7 годин, після чого Замовнику була видана необхідна технічна документація.

На даний час кранове обладнання задіяне при ремонті вагонів, а саме: з його допомогою подають колісні пари на пресувальний верстат, а після виконання необхідних операцій – знімають їх назад. Використання нового мостового крана дозволило Замовнику істотно полегшити і прискорити виробничий процес.

Фотогалерея