Для великої української теплоелектростанції на Київському заводі підйомно-транспортного обладнання був спроектований і виготовлений мостовий грейферний кран моделі КМг-5,0-15,45-12,0-А6.
На даній ТЕС використовується високоефективна інноваційна технологія виробництва теплової та електричної енергії за допомогою потужних твердопаливних і газових котлів. При цьому робота твердопаливних котлів здійснюється за рахунок згоряння пелет із соломи, тріски, торфу та інших подібних матеріалів. Паливо згорає у котлі, завдяки чому вода нагрівається та перетворюється на пару. Вироблений таким чином пар приводить до руху турбіни, котрі перетворюють тепло у механічну енергію, яка, у свою чергу, приводить у дію генератори, що виробляють електроенергію.
Саме для завантаження пелет в нові, додаткові котли і знадобився енергетикам вантажопідйомний кран, котрий був замовлений на нашому заводі. Відразу ж після ознайомлення з технічним завданням група заводських спеціалістів (у складі регіонального менеджера, конструктора та начальника сервісно-монтажної служби) відвідала ТЕС, щоб безпосередньо на місці ознайомитися з умовами, у яких повинен експлуатуватися новий вантажопідйомний кран та особливостями ділянки, де його потрібно було встановлювати.
Такий ґрунтовний підхід до вирішення поставленого завдання дозволив заводським конструкторам за дуже короткий період часу розробити проект грейферного крана, котрий би був найбільш оптимальним для специфіки робочого майданчика Замовника. Був розроблений поетапний план робіт. Усе кранове обладнання виготовлено та поставлено на об'єкт в узгоджені терміни. Після монтажу мостового грейферного крана були проведені всі необхідні випробування, включаючи статистичні та динамічні тести. Показово, що на монтаж, пусконалагоджувальні роботи та перевірку працездатності нового грейферного крана пішло всього лише 5 робочих днів.
Основні технічні характеристики нового мостового грейферного крана:
- вантажопідйомність — 5 т;
- висота підйому — 12,0 м;
- проліт крана — 15,45 м;
- швидкість підйому-опускання — 0 ... 12 м/хв;
- швидкість пересування візка — 0 ... 30 м/хв;
- швидкість пересування крана — 0 ... 40 м/хв;
- група режиму роботи по ISO або ДЕСТ — А6 (важкий).
Основні компоненти нового крана:
- пролітний міст - коробчата балка звареної конструкції виробництва КЗПТО;
- механізм підйому - крановий візок (також виготовлено на КЗПТО);
- кінцеві балки - Podem (Болгарія);
- мотор-редуктори пересування та підйому - компанії Sew Eurodrive (Німеччина).
Швидкість підйому і пересування вантажів регулюється за допомогою пристроїв частотного регулювання відповідних приводів. Струмопідвід до крану - гнучкий електрокабель із візками на тросі. До комплектації крана входить підвісний пульт для дистанційного керування, є також можливість радіоуправління. Додаткова комплектація включає: кінцеві вимикачі пересування талі та крана (окремо), обмежувач вантажопідйомності, світлову та звукову сигналізацію тощо.
На даний час новий грейферний мостовий кран успішно експлуатується у тризмінному режимі, з його допомогою цілодобово завантажуються пелети до котлів. Таким чином, використання нового вантажопідйомного крана КЗПТО дозволило колективу ТЕС суттєво наростити потужність і поставляти ще більше електроенергії, вносячи тим самим свій внесок до справи забезпечення енергетичної незалежності нашої країни.
Це цікаво
- Кран мостовий грейферний для твердопаливної котельні
- Виготовлено новий мостовий кран із лісозахопом для твердопаливної котельні
- Сучасний грейферний кран Київського заводу ПТО для сміттєспалювального заводу із застосуванням автоматики Schneider Electric
- Виконано поставку 3-х мостових підвісних кранів до Туркменістану для газоконденсатного родовища Малай
- На КЗПТО виготовлено сучасний мостовий кран для підприємства з виробництва електрощитового обладнання та кабеленесучих систем