Краны мостовые опорные

Крани мостові опорні на території Бескидського тунелю

ТОВ "Київський завод ПТО" були проведені і змонтовані крани мостові опорні типу КМО г/п 8,0т в будівлі арматурних цехів на території будівельного майданчика Бескидського тунелю.

Фахівцями ТОВ "Київський завод ПТО" були проведені і змонтовані крани мостові опорні типу КМО г/п 8,0т в будівлі арматурних цехів на території будівельного майданчика Бескидського тунелю.

Бескидський тунель має стратегічне значення для України. Довжина нового тунелю становитиме 1 764 м. Роботи з будівництва нового Бескидського тунелю, почалися 29 жовтня 2013, закінчення робіт очікується в I кварталі 2017 року.
Існуючий тунель був побудований австрійцями ще в 1886 році і має низьку пропускну здатність. Через деформації і руйнування дренажної системи, а також відхилення від габаритів діючих нормативних вимог - тунель вичерпав свій ресурс.

Основні параметри кранів:

  • Кран мостовий однобалочний опорний КМО-8,0-9,0-7,0-А5
  • вантажопідйомність 8,0т;
  • проліт крана 9,0м;
  • висота підйому Н = 7,0 м;
  • швидкість підйому 4 м / хв.;
  • швидкість пересування талі 20 м / хв.
  • швидкість пересування крана 30 м / хв.
  • поліспаст 4/1;
  • управління краном - з підвісного пульта;
  • токопiдвод до талі - типу Festoon;
  • токопiдвод до крана - типу Festoon;
  • таль електрична типу 21 MT 525 H7 V1 4/1 EN20 (Podem, Болгарія);
  • опорні кінцеві балки типу G (Podem, Болгарія);
  • група режиму роботи - А5 (середній);
  • пролітна балка типу НЕА 500;

Фахівцями ТОВ "Київський завод ПТО" виготовлений і змонтований підкранових шлях довжиною 2х72,0м.
Роботи з виготовлення та монтажу кранів виконані в найкоротші терміни. Основні комплектуючі вироби знаходяться постійно в наявності на складі, що дозволяє нам виконувати подібні проекти в необхідні терміни.