кран-балка для машиностроительного завода

Виготовлено кран-балку для машинобудівного заводу

На КЗПТО на замовлення одного з великих машинобудівних заводів була виготовлена електрична підвісна кран-балка. Даний завод займається виробництвом гальмівних систем для залізниці та метрополітену, з’єднувальних рукавів, гальмівних циліндрів, авторегуляторів та інших подібних виробів. Нове кранове обладнання знадобилося Замовнику для оптимізації технологічного процесу, з метою збільшення ефективності та продуктивності.

Після вивчення технічного завдання конструкторами КЗПТО був розроблений габаритне креслення і план виконання робіт, на підставі чого був виготовлений однобалочний кран, повною мірою відповідаючий потребам Замовника.

Технічні характеристики крана

  • маркування - КМП-2,0-16,00-15,00-7,0-А5;
  • вантажопідйомність - 2,0 т;
  • висота підйому - 7,0 м;
  • прогін крана - 15,0 м;
  • повна довжина - 16,0 м;
  • швидкість підйому-опускання - 4,0 м/хв.;
  • швидкість пересування візка - 20,0 м/хв.;
  • швидкість пересування крана - 20,0 м/хв.;
  • група режиму роботи по ISO або ДЕСТ - А5 (середній);
  • ступінь захисту електрообладнання - IP54 (стандарт);
  • виконання - загальнопромислове.

Комплектація поставленого кранового обладнання

  • таль канатний типу МТ, мотор-редуктори пересування та підйому - виробництва компанії Podem (Болгарія);
  • кінцеві балки виробництва з нормальною будівельною висотою - виробництва КЗПТО;
  • прогінний міст - зварна балка коробчастої конструкції (ширина полиці - 295 мм);
  • кінцевий вимикач підйому-опускання;
  • кінцевий вимикач пересування крана;
  • кінцевий вимикач пересування таля;
  • термозахист двигуна підйому;
  • головний контактор у ланцюзі;
  • струмопідвід до крана - закриті тролеї;
  • 6-ти кнопковий ППУ, аварійний стоп, ключ-марка.

В умовах діючого цеху був змонтований підкрановий шлях, тролейний струмопідвід до крана і сам кран. Протягом п'яти днів кран повністю змонтований, після чого були проведені тестові випробування з подальшим введенням в експлуатацію.

Поставлена підвісна кран-балка значно підвищила продуктивність виробництва Замовника, а також збільшила робочу зону, тому що раніше для переміщення важких комплектуючих застосовувався навантажувач, а для нього були недоступні певні місця у даному цеху.