Для одного з провідних українських підприємств хімічної промисловості на Київському заводі ПТО було спроектовано та виготовлено 2 мостових опорних крана для експлуатації у тандемному режимі роботи у парі й окремо.
Основні технічні характеристики кожного з кранів:
- модель КМО-3,2+3,2-10,8-7,0-А5;
- вантажопідйомність – 6,3 т;
- висота підйому – 7,0 м;
- прогін крана – 11,0 м;
- швидкість підйому-опускання – 4,0/1,0 м/хв;
- швидкість пересування візка – 20,0/5,0 м/хв;
- швидкість пересування крана – 40,0/10,0 м/хв;
- група режиму роботи по ISO або ДЕСТ – А5 (середній).
Комплектація поставленого обладнання:
- мотор-редуктори пересування та підйому, таль канатна типу МТ, кінцеві балки – виробництва заводу Podem (Болгарія);
- електрообладнання – виробництва концерну Shneider Electric (Франція);
- прогінний міст – балки серії HEA;
- LED освітлення робочої зони.
Кожен кран оснащений двошвидкісними механізмами підйому та пересування, що дозволяє точно позиціонувати вантаж і безпечно здійснювати процес вивантаження і завантаження готової продукції без ризику пошкодити її. Також крани укомплектовані сучасними приладами безпеки такими як:
- обмежувач вантажопідйомності;
- оптичні датчики проти зіштовхування;
- аварійний стоп на пульті та ключ-марка;
- кінцевий вимикач пересування талі;
- кінцевий вимикач пересування крана;
- термозахист двигуна підйому;
- реле контролю фаз;
- світлова та звукова сигналізація ходу крана;
- додаткове гальмо механізму підйому;
- головний контактор у ланцюзі.
Управління опорних мостових кранів здійснюється через радіопульт, який в свою чергу має дублікат і резервний кабельний пульт на швидкозажимних роз’ємах. Це дозволяє уникнути зупинок обладнання у разі виходу з ладу будь-якого з органів управління. Живлення до кранів здійснено без кабелів (гірлянд) – через тролейний шинопровід закритого типу.
Особливістю даного проекту стала одночасна робота декількох талів, що дозволяє у процесі роботи перевертати вантажі завдяки використанню спеціального режиму. Монтажна бригада успішно впоралася із завданням монтажу обох кранів, а також двох ділянок струмопідвіда кожний по 76 метрів завдовжки. Усі монтажні роботи були виконані всього лише за 3 робочих дня. На 4-й день за участю представників Замовника були здійснені випробування та запуск кранового обладнання в експлуатацію.