Мостовий однобалковий кран 10т 35,5м

На КЗПТО виготовлено 2 мостові крани для одного з найбільших українських постачальників металопрокату

На Київському заводі ПТО виготовлено 2 електричні мостові однобалочні опорні крани на замовлення одного з найбільших українських постачальників металопрокату різних типів. У технічному завданні на виготовлення нового кранового обладнання Замовник висловив побажання, крім усього іншого, мінімізувати навантаження від його роботи на колони та фундамент будівлі, а також максимально збільшити робочу зону кранів.

З огляду на це, нашими конструкторами були спроектовані однобалочні крани з прольотом 35,5 метра. Варто зазначити, що такий конструктив у наш час є доволі рідкісним рішенням. Однак це дозволило вирішити цілу низку завдань:

  • зменшити навантаження на будівлю (адже однобалочні крани суттєво легші, ніж їх двобалочні аналоги з такими самими параметрами);
  • забезпечити можливість не встановлювати по центру будівлі ще одного підкранового шляху;
  • прискорити швидкість транспортування металопрокату завдяки тому, що в одному прольоті може одночасно працювати два крани;
  • зменшити загальну вартість виготовлення кранів.

Обидва крани однакові як за своїми технічними характеристиками, так і за комплектацією.

Основні технічні характеристики кранів:

  • маркування – КМО-10,0-35,50-7,00-А5;
  • вантажопідйомність – 10,0 т;
  • висота підйому – 7,0 м;
  • прогін крана - 35,5 м;
  • швидкість підйому-опускання - 0...1,0...4,0 м/хв.;
  • швидкість пересування візка - 0…5,0…20,0 м/хв.;
  • швидкість пересування крана - 0...10,0...40,0 м/хв.;
  • група режиму роботи з ISO або ДЕСТ – А5;
  • ступінь захисту електрообладнання – IP54 (стандарт);
  • виконання – загальнопромислове.

Комплектація поставленого кранового обладнання:

  • таль канатний типу МТ, кінцеві балки, мотор-редуктори пересування та підйому - виробництва компанії PodemCrane (Болгарія);
  • прогінний міст – балка коробчастого типу;
  • кінцевий вимикач підйому-опускання;
  • кінцевий вимикач руху крана;
  • кінцевий вимикач пересування таля;
  • термозахист двигуна підйому;
  • світлова та звукова сигналізація ходу крана;
  • обмежувач вантажопідйомності;
  • головний контактор у ланцюзі;
  • LED освітлення робочої зони;
  • струмопідвід до крана - закриті тролеї;
  • 2-х швидкісна система радіоуправління;
  • провідний пульт керування.

Додатково кожен із кранів оснащений оптичними датчиками зближення, що повністю виключає можливість їхнього зіткнення в процесі роботи. А LED світильники дозволяють заощаджувати на електроенергії, адже при роботі кранової техніки немає потреби вмикати світло у всьому цеху.

Монтаж кранового обладнання

Поставлені мостові крани було змонтовано в умовах діючого виробництва, потім проведено пусконалагоджувальні роботи, після яких наші монтажники провели контрольні випробування з вантажем на статичні та динамічні навантаження. Після цього представникам Замовника було видано технічний звіт про виконання монтажу кранів, а також паспортна та дозвільна документація для їх реєстрації в органах експертно-технічного нагляду.

На даний час обидва нові мостові крани успішно експлуатуються. Завдяки їх установці швидкість транспортування металопрокату в цеху значно зросла, що дозволило підвищити ефективність виробництва у цілому.

Фотогалерея