Кран мостовой однобалочный

Кран мостовий однобалочний опорний для машинобудівного холдингу

Для науково-виробничого комплексу в області розробки і виробництва насосного обладнання виготовлений і змонтований кран мостовий однобалочний опорний (опорна кран-балка) КМО-5,0-16,5-7,5 в середньому режимі роботи.

Кран мостовий однобалочний технічне завдання і призначення

Фахівці КзПТО детально вивчили технічне завдання Замовника і проаналізували призначення крана. Для забезпечення точного позиціонування вантажу і плавного розгону-гальмування - на крані були передбачені механізми підйому-опускання, пересування талі і крана з частотними перетворювачами і гальмівними резисторами компанії Mitsubishi. Управління крана здійснюється по радіоканалу (пульт радіоуправління) і дублюється підвісною резервним пультом, які працюють незалежно від розташування талі, що забезпечує зручну і безпечнішу роботу оператора.

Особлива увага приділялася приладів безпеки крана, а саме були встановлені:

  • кінцеві вимикачі на підйом-опускання і пересування талі і крана;
  • обмежувач вантажопідйомності;
  • пристрій проти зіштовхування крана;
  • аварійний стоп;
  • ключ марка.

Комплектація опорного крана КМО-5,0-16,5-7,5:

  • таль 5МТ312 «Роdem», Болгарія;
  • кінцеві балки - GO1200-2650-V1 «Podem», Болгарія;
  • пролітний міст - коробчата балка - «КзПТО», Україна;
  • струмознімач - «КзПТО», Україна;
  • електрообладнання - «Schneider Electric», Франція.
  • токопiдвод на жорсткому профілі.

Завдяки детальному ПВР на монтаж крана (проект виконання робіт) та високій майстерності фахівців КзПТО монтажні і пуско-налагоджувальні роботи пройшли в найкоротші терміни. Висока якість обладнання підтвердили статистичні і динамічні випробування, після чого кран був введений в експлуатацію.