На КЗПТО на замовлення одного з великих машинобудівних заводів була виготовлена електрична підвісна кран-балка. Даний завод займається виробництвом гальмівних систем для залізниці та метрополітену, з’єднувальних рукавів, гальмівних циліндрів, авторегуляторів та інших подібних виробів. Нове кранове обладнання знадобилося Замовнику для оптимізації технологічного процесу, з метою збільшення ефективності та продуктивності.
Після вивчення технічного завдання конструкторами КЗПТО був розроблений габаритне креслення і план виконання робіт, на підставі чого був виготовлений однобалочний кран, повною мірою відповідаючий потребам Замовника.
Технічні характеристики крана
- маркування - КМП-2,0-16,00-15,00-7,0-А5;
- вантажопідйомність - 2,0 т;
- висота підйому - 7,0 м;
- прогін крана - 15,0 м;
- повна довжина - 16,0 м;
- швидкість підйому-опускання - 4,0 м/хв.;
- швидкість пересування візка - 20,0 м/хв.;
- швидкість пересування крана - 20,0 м/хв.;
- група режиму роботи по ISO або ДЕСТ - А5 (середній);
- ступінь захисту електрообладнання - IP54 (стандарт);
- виконання - загальнопромислове.
Комплектація поставленого кранового обладнання
- таль канатний типу МТ, мотор-редуктори пересування та підйому - виробництва компанії Podem (Болгарія);
- кінцеві балки виробництва з нормальною будівельною висотою - виробництва КЗПТО;
- прогінний міст - зварна балка коробчастої конструкції (ширина полиці - 295 мм);
- кінцевий вимикач підйому-опускання;
- кінцевий вимикач пересування крана;
- кінцевий вимикач пересування таля;
- термозахист двигуна підйому;
- головний контактор у ланцюзі;
- струмопідвід до крана - закриті тролеї;
- 6-ти кнопковий ППУ, аварійний стоп, ключ-марка.
В умовах діючого цеху був змонтований підкрановий шлях, тролейний струмопідвід до крана і сам кран. Протягом п'яти днів кран повністю змонтований, після чого були проведені тестові випробування з подальшим введенням в експлуатацію.
Поставлена підвісна кран-балка значно підвищила продуктивність виробництва Замовника, а також збільшила робочу зону, тому що раніше для переміщення важких комплектуючих застосовувався навантажувач, а для нього були недоступні певні місця у даному цеху.
Це цікаво
- Три мостових крана для вагоноремонтного заводу
- Виготовлено два підвісних крани для обслуговування автомобільної техніки
- Виготовлено трьохпрогінний мостовий підвісний кран для аеродрому ДСНС України
- На КЗПТО виготовлено мостовий кран для провідного українського виробника металевих профілів
- На замовлення великого підприємства з виробництва профнастилу та металочерепиці виготовлено два 10-тонних крана