Порівняно нещодавно ТОВ «Київський завод ПТО» виграв тендер на поставку та монтаж 3-х мостових опорних кранів для одного з найбільших вітчизняних заводів, котрий спеціалізується на випуску стрілочної продукції, необхідної для залізничних магістралей, ліній метрополітену, громадського рейкового транспорту, а також промислових підприємств, на території яких прокладені колії.
Основним завданням необхідного кранового обладнання є підйом-опускання та транспортування вантажів на ділянці технічного прольоту, складі опок прольотів і термообрубній ділянці довгомірних виливків прольотів у сталеливарному цеху (СЛЦ-1). Усі три нових мостових крана схожі по конструкції, своїм функціональним можливостям і технічним характеристикам, за винятком наявності галереї в одного їз них, а також ширини прольоту кожної моделі.
Відповідно, для кожної кран балки величина прольоту становить: 8,0, 10,5 і 17,6 метра. А кран з прольотом 10,5 метра був додатково обладнаний прохідною галереєю над прогоновим мостом, що дозволило забезпечити більш швидкий і легкий огляд основних кранових вузлів, а також вентиляційного та освітлювального обладнання.
Основні технічні параметри нових кранів:
- вантажопідйомність - 5 т;
- висота підйому - 12,0 м;
- швидкість підйому-опускання - 0 ... 4 м/хв;
- швидкість пересування візка - 0 ... 20 м/хв;
- швидкість пересування крана - 0 ... 40 м/хв;
- група режиму роботи по ISO або ДЕСТ - А5 (середній).
Прогоновий міст являє собою потужну коробчату балку звареної конструкції. В основну комплектацію кожного крана входить: таль канатна типу МТ, кінцеві балки, мотор-редуктори пересування та підйому (всі - виробництва болгарської компанії Podem). Управління кожним із кранів може здійснюватися за допомогою як підвісного дистанційного пульта, так і системи радіоуправління.
Струмопідвід до кранів забезпечує гнучкий кабель на жорсткому профілі типу Festoon. Все необхідне електрообладнання поставлено відомою французькою компанією Schneider Electric. Плавна зміна швидкостей досягається завдяки пристроям частотного регулювання приводу підйому та пересування. З додаткової комплектації варто відзначити наявність:
- світлової та звукової сигналізації;
- кінцевого вимикача пересування талі;
- кінцевого вимикача пересування крана;
- термозахисту двигуна підйому;
- реле контролю фаз;
- головного контактора в ланцюзі.
Після виготовлення кранові установки були доставлені спеціальним автотранспортом до місця майбутньої експлуатації, де співробітники Київського заводу ПТО в найстисліші терміни їх змонтували, випробували та запустили в роботу - на все це знадобилося лише шість робочих днів! На даний момент усі три мостових опорних крана успішно експлуатуються у сталеливарному цеху, колектив якого завдяки їх застосуванню зміг істотно наростити випуск вельми затребуваної стрілочної продукції, котра поставляється як вітчизняним споживачам, так і до багатьох зарубіжних країн.
Це цікаво
- Крани мостові однобалочні опорні для сільськогосподарської компанії
- Опорний кран для машинобудівного холдингу
- Новий опорний однобалковий кран для українського виробника сільгосптехніки
- Опорний кран в/п 10,0 т для машинобудівного підприємства
- На КЗПТО виготовлено чотири мостові крани для великого українського виробника металопрокату