Ротор двигуна
ТОВ «Київський завод ПТО» має великий вибір конічних роторів для електричного таля (тельфера) серій Т, МТ, М різної вантажопідйомності.
Технічні характеристики
Циліндричний ротор - це частина двигуна, що обертається, встановлена всередині статора (обмотки двигуна), яка приводить в рух барабан за допомогою планетарного редуктора. Ротор є найбільш уразливою ланкою. Часто при виникненні поломок електродвигуна достатньо замінити ротор, а не змінювати весь мотор. Двигунам з циліндричним ротором необхідний менший струм, ніж у двигунів з конусною формою ротора, і вони можуть працювати в більшому діапазоні частот. Циліндричний ротор встановлюється на двигуни марки СТ.
Також існує конусна форма ротора, яка дозволяє йому виконувати функцію робочого органу механізму електродвигуна та гальма. При включенні ротор переміщається в поздовжньому напрямку, виходить із зачеплення зі статором і обертається в опорах підшипників. Повернення їх у вихідне положення здійснюється за рахунок спеціальної пружини. Конічний ротор встановлюється двигуни марки KG (КГ).
Рекомендується щорічно перевіряти стан ротора. Своєчасне обслуговування ротора продовжує його термін експлуатації.
Усі ротори відповідають
- Європейським стандартам, Machinery Directive 2006/42/EC
- Муфти для талей відповідають вимогам Machinery Directive 98/37/EC, що підтверджується європейським сертифікатом якості СЕ
- Якість продукції забезпечується Інтегрованими Системами Управління ISO 9001:2015 та BS OH-SAS 1800:2001
У ТОВ «Київський завод ПТО» ви можете розраховувати на професійну консультацію, швидку доставку, монтаж та подальше обслуговування підйомно-транспортного обладнання.
У разі відсутності необхідних моделей роторів на складі ми маємо можливість доставити їх під ваше особисте замовлення в найкоротші терміни.
Для підбору оптимального технічного рішення та підготовки техніко-комерційної пропозиції просимо заповнити форму нижче або зв'язатися за вказаним контактним телефоном.