Крановая эстакада и мостовой кран

На замовлення Білоцерківського заводу ЗБВ виготовлено кранову естакаду з мостовим краном

На Київському заводі ПТО на замовлення Білоцерківського заводу ЗБВ виготовлено кранову естакаду з електричним мостовим однобалковим опорним краном. Це кранове обладнання було потрібне Замовнику для підвищення ефективності виробничих потужностей. Зокрема, новий кран планувалося використовувати для завантаження готової продукції в автомобілі, при цьому перед конструкторами КЗПТО ставилося завдання забезпечити можливість швидкого та рівномірного підйому великогабаритних вантажів.

Тому було прийнято рішення про застосування двох талів вантажопідйомністю 5 тонн кожна на одному крані, адже їхня тандемна робота дозволить рівномірно піднімати вантаж і переміщати по всій території робочого майданчика. Даний кран призначений для роботи на вулиці, тому було застосовано електрообладнання та приводна група зі ступенем захисту IP54, а також виготовлений навіс для розташування кранового обладнання в зоні депо, що дозволяє захистити його від атмосферних опадів.

Основні технічні характеристики крана:

  • маркування – КМО-5,0+5,0-16,0-7,00-А5;
  • вантажопідйомність – 5,0+5,0 т;
  • висота підйому – 7,0 м;
  • прогін крана – 16,0 м;
  • швидкість підйому-опускання – 6,0/2,0 м/хв.;
  • швидкість пересування візка – 20,0/5,0 м/хв.;
  • швидкість пересування крана – 40,0/10,0 м/хв.;
  • ступінь захисту електрообладнання – IP54 (стандарт);
  • група режиму роботи з ISO або ДЕСТ – А5;
  • виконання – загальнопромислове.

Комплектація поставленого кранового обладнання:

  • таль канатний типу МТ, кінцеві балки, мотор-редуктори пересування та підйому – виробництва компанії PodemCrane (Болгарія);
  • прогінний міст – зварна балка коробчастої конструкції;
  • кінцевий вимикач підйому-опускання;
  • кінцевий вимикач руху крана;
  • кінцевий вимикач пересування таля;
  • термозахист двигуна підйому;
  • реле контролю фаз;
  • світлова та звукова сигналізація ходу крана;
  • обмежувач вантажопідйомності;
  • головний контактор у ланцюзі;
  • 2-х швидкісна система радіоуправління;
  • провідний пульт управління;
  • струмопідвід до крана - закриті тролеї.

Варто зазначити, що кранове обладнання оснащене двошвидкісними двигунами, завдяки чому буде забезпечено точне позиціонування, а також плавність ходу талів і крана.

Виготовлений кран було змонтовано фахівцями Київського заводу ПТО у найкоротші терміни. Після монтажу були проведені випробування у присутності представника експертного технічного центру. Результати випробувань підтвердили високу якість кранової техніки, а також її відповідність усім допускам і нормам. На даний момент новий мостовий кран введено в експлуатацію та успішно експлуатується.

Фотогалерея