Для заводу залізобетонних виробів фахівцями ТОВ «Київський завод ПТО» були поставлені крани опорні вантажопідйомністю 10,0 т. в двобалочному виконанні з можливістю роботи в тандемному режимі.
Крани мостові в / п 10,0т мають проліт 10,5м. З огляду на конструктивні особливості цеху було прийнято рішення встановити двохбалочні крани. Дане виконання дозволяє встановлювати крановий візок на прогонові балки крана, а не підвішувати таль під балку як в однобалочном виконанні. Це дозволяє виграти будівельну висоту і підняти гак у максимально верхнє положення.
У конструкції прогонових балок були застосовані балки типу НЕА, виробництва Frankstahl (Німеччина).
Механізм підйому - крановий візок типу 53 MT 525 H7 V1 4/1 MED20 / 6,5, механізм пересування - кінцеві балки типу G2250-3700-V1. Всі основні компоненти виробництва Podem, Болгарія.
Крани обладнані системою дистанційного радіоуправління TeleCrane. Електрообладнання кранів і система управління дозволяє експлуатувати крани в режимі "тандем". Перемиканням тумблера оператор вибирає "Кран - 1", "Кран - 2" або "Кран-1 + Кран-2" в тандемі. Це рішення дозволяє виконувати підйомні операції в різних частинах цеху незалежно або переміщати великогабаритні конструкції двома кранами синхронно.
На всіх механізмах підйому і переміщення кранів встановлені частотні приводи Schneider Electric (типу Altivar).
Живлення крана вздовж цеху забезпечує тролейний токоподвод закритого типу, живлення кранових візків - кабельний токоподвод на жорсткому металевому профілі типу Festoon.
На кранах встановлена додаткова система безпеки від зіткнення - кінцеві вимикачі спрацьовують при зближенні кранів. При підході менш ніж на 3 м - спрацьовує 1 позиція кінцевого вимикача з переходом на знижену швидкість пересування, при підході менш ніж на 1 м - спрацьовує 2 позиція концевика і вимикає рух обох кранів.
Крани пройшли статичні і динамічні випробування і були введені в експлуатацію.